مرکز هزینه

ممکن است شما در شرکت خود چند بخش مختلف داشته باشید که هر یک نیازمند هزینه‌های گوناگونی باشند. مانند آبدارخانه ، حراست و غیره. از این رو شما مراکز هزینه را با نام‌های دلخواه ایجاد می‌کنید و بعد از آن، تنخواه‌دار بسته به این که برای کدام‌یک از بخش‌ها خرید انجام داده است، آن را در درخواستش مشخص می‌‌کند.
به طور مثال ممکن است یک بار تنخواه‌دار برای آبدار‌خانه و چند روز بعد برای حراست چای بخرد. با مشخص کردن مرکز هزینه شما به راحتی متوجه خواهید شد که چرا 2 بار یک خرید یکسان انجام شده است.

به بالای صفحه بردن