ثبت پرسنل جدید
برای ثبت پرسنل میتوانید پس از باز شدن صفحه، اطلاعات فردی خواسته شده را در کادرهای مربوطه وارد کنید.
توجه داشته باشید که تمامی موارد ستارهدار را تکمیل کنید؛ در غیر این صورت عملیات ثبت به درستی صورت نمیپذیرد.
در قسمت سِمَت یا شغل، تنها کافی است حروف اول را وارد کنید تا دسته بندیها برایتان باز شده و گزینه مورد نظرتان را برگزینید.
در قسمت وضعیت پرسنل، چنانچه پرسنل شما در حال حاضر مشغول به کار است، وضعیت فعال و اگر بنا به دلایلی (نظیر
مرخصی بلند مدت) در سازمان حضور ندارند، میتوانید گزینه غیر فعال را انتحاب کنید.
پس از ثبت اولیه پرسنل، بایستی حکم حقوقی نیز ثبت شود. بخش حکم حقوقی طبق بخشنامهای که هرسال برای حقوق و دستمزد منتشر میگردد، بهروزرسانی میشود. شما در این قسمت میتوانید وضعیت حقوق و و مزایای هر پرسنل را تعیین کنید.
در پایین صفحه نیز مواردی که مشمول در محاسبه اضافه کاری است را میتوانید تیک زده و اطلاعات را ثبت نمایید. هر یک از مزایای انتخابی بر روی محاسبه مبلغ اضافه کاری تاثیرگذار است.