ثبت پرسنل جدید

مرحله بعدی برای تکمیل اطلاعات، ثبت پرسنل است که می‌توانید آن را از منوی وسط داشبوردیا از منوی سمت راست پنل و در قسمت پرسنل انتخاب کنید.

پرسنل

در قسمت ثبت پرسنل اطلاعات زیر را وارد کنید:

اطلاعات ورود که شامل نام کاربری و کلمه عبور است. هر دو باید انگلیسی و ترکیبی از حروف و اعداد باشند. توجه داشته باشید که نام کاربری و رمز عبور برای هر پرسنل باید متفاوت باشد.

نکته: اطلاعات شغلی و پرسنلی، که شامل اطلاعات شخصی کارمندان است، به درستی وارد گردد.

لینک شدن نرم‌افزار حضور و غیاب با نرم‌افزار حقوق و دستمزد بر حسب کد ملی است. پس این فیلد را با دقت تکمیل نمایید.

تاریخ شروع کار را تاریخ شروع استفاده از نرم‌افزار را وارد کنید؛ چراکه اگر زمان ما قبل از استفاده نرم‌افزار را وارد کنید، برای پرسنل غیبت وارد می‌شود.

در بخش اطلاعات پرسنل، تاریخ شروع شیفت را روزی قرار دهید که اطلاعات پرسنل را در سیستم وارد می‌کنید. همچنین تاریخ پایان شیفت نیز می‌تواند تاریخ خروج فرد از شرکت شما یا تاریخ اتمام قرارداد باشد. ناگفته نماند این گزینه را می‌توانید خالی بگذارید.

ممکن است شرکت شما دارای چند شعبه باشد که در این صورت فینتو به شما این امکان را می‌دهد تا برای هر کارمند خود چند محل کار ثبت کنید.

روش ثبت تردد که می‌تواند به صورت GPS، WiFi ، هردو یا هیچ کدام باشد.

در صورتی که GPS را انتخاب کنید، کارمند شما فقط در محدوده کاری که شما مشخص کرده‌اید حق ثبت تردد دارد. همچنین در صورت انتخاب گزینه WiFi نیز کارمند شما زمانی می‌تواند تردد خود را ثبت کند که در محدوده آنتن دهی WiFi مشخص شده باشد.

در صورت انتخاب هر دو گزینه، کارمند شما حق انتخاب کردن بین این دو روش را خواهد داشت.

بعلاوه با انتخاب نکردن هیچ کدام از گزینه‌ها، پرسنل می‌توانند در هر کجا، زمان شروع و پایان کار خود را ثبت کنند که این موضوع برای کارمندانی که مجبور به تردد در سطح شهر هستند یا کارمندان دورکار مفید خواهد بود.

توجه داشته باشید در صورتی که برای پرسنل گزینه WiFi را انتخاب می‌کنید، باید در محل کار نیز آن را قبلا تعریف کرده باشید.

محدود کردن دستگاه مورد استفاده در ثبت تردد نیز سه گزینه دارد که ترجیحا برای کسانی که تلفن همراه android دارند گزینه اپلیکیشن را انتخاب کنید. همچنین برای کسانی که از ios استفاده می‌کنند گزینه pwa را انتخاب کنید.

به خاطر داشته باشید که هر کارمندان تنها با یک دستگاه می‌توانند تردد خود را ثبت کنند. پس در صورتی که کارمندان به هر دلیلی تلفن همراه خود یا مرورگر خود را تغییر دهند، با خطای “شما اجازه ورود با این دستگاه را ندارید” مواجه خواهند شد و به سیستم نمی توانند وارد شوند. برای حل این مشکل باید در بخش ویرایش پرسنل، Device_ID  یا  Web_ID را پاک  نمایید و کارمندان مجدد برای ورود اقدام کنند.

Web_ID

به بالای صفحه بردن